אטרקציות מובילות בפוקט

איי תאילנד עשירים באינספור אטרקציות לילדים, למבוגרים, לזוגות, למשפחות וליחידים, המציעים חוויות אדירות לכל אחד.
החל מ: צלילות שנורקלינג, דרך טיולי ג'יפים ועד לפארקים אדירים עם מגלשות מים, אין ספק, כאן מחכים לכם ים של פעילויות אקסטרים מגוונות.
אז איזה אטרקציות מחכות לכם באי החלומות פוקט? אספנו את 10 האטרקציות המובילות שלא תרצו לפספס, כדי שהחופשה שלכם באי הקסום והמהפנט הזה תהיה לא פחות ממושלמת ובהחלט בלתי נשכחת. אנו מזמינים אתכם להיחשף לכל האטרקציות הכי פופולריות באי, אלו שדורגו על ידי מבקרים מרחבי העולם. הפשילו שרוולים, שנסו מותניים וקחו אוויר, הנה מתחילים.

10 האטרקציות שאסור לפספס בפוקט!

1. פארק המים פוקט – Andamanda Phuket

מבחר שלך מגלשות ומתקני אקסטרים ממתינים לכם בפארק המים הגדול בתאילנד, הממוקם באזור קאטו. הפארק מעוצב בהשראת המיתולוגיה והתרבות התאילנדיים, ומציע 5 מתחמים: יער האזמרגד, עולם האלמוגים, ג'ונגל נאגה, ארמון הפנינה ומפרץ אנדמן. הפארק מציע מתקנים לכל הגילאים, כולל מסלול אבובים ובריכת גלים, ולצידם חנויות, דוכני מזון, מסעדות ועוד.

שימו לב, לא ניתן להכניס מזון ומשקאות לשטחי הפארק. ניתן להגיע באמצעות הסעות (הלוך ושוב) בשעות קבועות, יש למלא לשם כך טופס באתר של הפארק.

עלות:
· תינוק מתחת ל- 90 ס"מ: ללא עלות.
· ילד (עד 122 ס"מ) / פנסיונר מעל גיל 60: החל מ-950 באט
· מבוגר מעל 122 ס"מ: החל מ-1300 באט
ניתן לרכוש דרך מאי תאי טרוול & טור כרטיסים.

2. טרקטורונים ואומגות בפוקט

חובבי האקסטרים יכולים לצאת למסע מלא אדרנלין בין עצי הג'ונגל וצמרות העצים שבו כל המשפחה יכולה לקחת חלק. לבחירתכם מספר מסלולי טרקטורונים באורך 30 דקות עד שעתיים ו – 3 חבילות אומגה מטריפות, הכוללות 10, 18 או 32 תחנות.

באמצע הדרך ממתינה לכם נקודת תצפית עוצרת נשימה על כל האי פוקט, ואם אתם מעוניינים לשלב גם קצת תרבות, תוכלו לכלול באטרקציה עצירה בבודהה הגדולה של האי.

עלות:

· אומגות החל מ-1200 באט לאדם.

· טרקטורונים החל מ-1200 באט לאדם.

· אומגות משולב טרקטורונים החלמ-2300 באט לאדם.

ניתן לרכוש דרך מאי תאי טרוול & טור כרטיסים.

 

3. טיול ל- קופיפי (7 האיים)

מסע שכולו יופי ושלווה מהאי פוקט אל עבר שבעת איי פיפי הציוריים המקשטים את ים אנדמן. כשאומרים כחול עמוק, מים צלולים ונוף פסטורלי מהפנט, מתכוונים בדיוק למה שעינכם עומדות לפגוש במסלול שלא תרצו לפספס.

חופים בתוליים, חולות לבנים, שנורקלים בשוניות אלמוגים, לגונות, שמש טרופית, מצוקי אבן, נחלוף על פני מערת הויקינגים וכמובן, ביקור באי הקופים ובאי פי פי דון, שבו צולם הסרט "החוף" בכיכובו של ליאונרדו די-קפריו.

עלות:
· תינוק מתחת לגיל 4: ללא עלות
· ילד עד גיל 11: החל מ-1200 באט
· מבוגר מעל גיל 12: החל מ-1500 באט
ניתן לרכוש דרך מאי תאי טרוול & טור כרטיסים.

4. מופע סיימון קברט

מהמופעים הפופולריים והאהובים בפוקט שכבר יותר מ- 30 שנה שומר על מקומו המכובד כאטרקציית חובה לכל תייר שמגיע לפטונג.
חובבי התיאטרון והמחול ייהנו ממופע אותנטי מרהיב לכל המשפחה, המשלב תלבושות ססגוניות ומוזיקה תאילנדית סוחפת ומחוויית צפייה ייחודית, מהנה ונוחה. לרשות הקהל פינות ישיבה נוחות ומרווחות, כך שיהיה לכם נעים בזוג, בקבוצה או עם הילדים.

עלות:
· תינוק מתחת לגיל 4: ללא עלות
· ילד (91 ס"מ עד 141 ס"מ): החל מ-500 באט.
· מבוגר מעל גובה 140 ס"מ: החל מ-700 באט.
ניתן לרכוש דרך מאי תאי טרוול & טור כרטיסי vip הכוללים הסעה והושבה באולם.

5. אופנועי ים

עם חופים חלומיים כמו שיש בפוקט, אי אפשר שלא לשלב ספורט מים. אופנועי הים באי יעניקו לכם הרפתקה סוחפת מלאת אדרנלין ומסע בין 5 לוקיישנים מפתיעים ומרגשים במיוחד. הטיול, שנמשך 4 שעות יאפשר לכם ליהנות בין היתר ממפרצונים נסתרים וחופים מהפנטים. את הטיול תקנחו באי הקופים, וכל זה במסע מלא אקסטרים ואנרגיות גבוהות.

עלות:

החל מ- 5500 באט לזוג על אופנוע ים: טיול למשך 4 שעות.

 

 

6. טיול יום לאי של ג'יימס בונד ( 4 האיים)

מרבית המבקרים באי מגיעים למפרץ פאנג נגה המרהיב כדי לחוות את הקסם של ג'יימס בונד האגדי.
בדיוק כמו בסרט, ואפילו טוב יותר, המים הירוקים הצלולים, סלעי הגיר היפים הנישאים מעל פני המים, לגונות חבויות, מערות מסתוריות, כפר צף שבנוי כולו סולמות מעל המים, קייאקים ועוד מגוון לוקיישנים ואטרקציות שמתאימות לגדולים ולקטנים. הטיול כולל 4 איים ויום שלם של הפתעות לכל המשפחה.

עלות:
· תינוק מתחת לגיל 4: ללא עלות
· ילד עד גיל 11: החל מ-1200 באט
· מבוגר מעל גיל 12: החל מ-1500 באט
ניתן לרכוש דרך מאי תאי טרוול & טור כרטיסים.

7. מסאז' תאילנדי מסורתי

אי אפשר לבקר באי פוקט מבלי להתענג על מסאז' תאילנדי מסורתי. ברחבי האי יש מגוון סלוני מסאז' לעיסויים מהירים בכפות הרגליים או לעיסוי מלא מכף רגל ועד ראש. עלות מסאז' תאילנדי שאורך 60 דקות מתחיל מ-200 באט לאדם. מחירו של עיסוי שמנים ארומטיים עשוי להתחיל מ-400 באט לאדם.

 

8. שנורקלינג

פוקט מציעה עשרות אתרים לצלילת שנורקלינג לכל המשפחה. וכן האי קורל, הידוע גם בשם קו ההא (Koh Hae), מומלץ מאוד! כאן לא חשוב כמה כוכבים יש לכם, כי תוכלו ליהנות מדגה מהממת אפילו באזורים של מים רדודים, מתאים גם לחובבי צלילה אך גם למשפחות עם ילדים.

כמו כן, גם איי סימיליאן ידועים כאטרקציה המותאמת לשנורקלינג, כאן תוכלו לקרוא בהרחבה על שנורקלינג בסביבת פוקט ובאיי סימיליאן

 

9. מופע סיאם נירמיט

במחזה הנודע והמפואר המכונה סיאם נירמיט, חושפים את נפלאותיה של תאילנד. המופע הכובש הזה, גולת הכותרת היקרה בפוקט, במיוחד בקרב משפחות ותיירים כאחד, מציג תצוגה מפוארת של מוזיקה, מחול ותיאטרון, קאסט של 150 אומנים, 500 תלבושות מורכבות, פילים מלכותיים ועוד, וכל זה בתוך אווירה תאילנדית קסומה. האקסטרווגנזה הזו מתקיימת כ- 20 דקות נסיעה מחוף הפאטונג. במקביל למופע, המבקרים יכולים להתפנק מארוחה מפנקת ועשירה.
המופע , שזוכה לאינספור שבחים ממטיילים, וממשפחות בעיקר, אורך כתשעים דקות. מחירי הכרטיסים לשנת 2024 נעים סביב לאדם.

עלות:
· תינוק מתחת לגיל 100 ס"מ: ללא עלות
· ילד (עד 140 ס"מ): החל מ-1300 באט.
· מבוגר (מעל 140 ס"מ) החל מ-1500 באט
ניתן לרכוש דרך מאי תאי טרוול & טור כרטיסים.


 

10. שמורת הטבע קאו סוק

שמורת הטבע שובת הלב קאו סוק מציעה נופים ושבילים מגוונים הנותנים מענה למגוון העדפות טיולים, החל ממסעות קמפינג ועד ללינה מפנקת וטיולים ידידותיים למשפחות. השמורה המרכזית הצמודה לכפר, מחולקת לאזורים נפרדים, משמשת כשער הראשי, מוקפת באפשרויות לינה וסעודה רבות. אזור האגם, במרחק של כ- 60 קילומטרים מהכפר, מתהדר במזח ציורי ובמקומות לינה שונים, לרבות: אתרי נופש על קו המים ובקתות עץ כפריות. לאורך הכביש הראשי ליד הכפר, תוכלו לחקור שבילי הליכה ולפגוש פרחים נדירים כמו רפלסיה הנודעת, הפרח הגדול בעולם. בנוסף, אטרקציות סמוכות כגון תצפיות, מערות, מקדשים ומעיינות חמים מציעות חוויות חינמיות למבקרים. ההיצע השופע של השמורה כולל יערות גשם שופעים, נחלים שלווים, אגמים רחבי ידיים, חיות בר מגוונות, מערות שובות לב ומרכזי מבקרים אינפורמטיביים, המבטיחים מפגש עשיר וסוחף עם הטבע. מתקני קמפינג זמינים בסמוך לכניסה, וכן ניתן להזמין מקומות לינה באתר הנופש עבור אלה המחפשים מפלט נוח בתוך השממה.

עלות:

· תינוק מתחת לגיל 4: ללא עלות
· ילד עד גיל 10: החל מ-2300 באט
· מבוגר מעל גיל 11: החל מ-2600 באט
ניתן לרכוש דרך מאי תאי טרוול & טור כרטיסים.

פוסטים נוספים

לא יודעים מאיפה להתחיל?

השאירו פרטים עכשיו ונסביר לכם הכול מ-א ועד תאילנד...

דילוג לתוכן