ארמון המלך בנגקוק

בואו וגלו את ארמון המלך המפואר בבנגקוק

ארמון המלך בנגקוק, הינו ציון הדרך התרבותי האייקוני ביותר של תאילנד. הארמון הגדול, השוכן בלב בנגקוק, הוא סמל של מורשת והיסטוריה תאילנדית ומושך אליו מיליוני מבקרים מדי שנה. המתחם המפואר, שנבנה בשנת 1782, שימש כמעון המלכותי לדורותיו וממשיך להפנט בארכיטקטורה המדהימה שלו, בפירוט המורכב ובמשמעות התרבותית העשירה שלו. בין אם אתם חובבי היסטוריה, חובבי תרבות, או פשוט נלהבים מהוד והדר, ארמון המלך הוא יעד חובה לבקר בבנגקוק, אשר מציע הצצה לעבר המהולל וההווה המפואר של תאילנד.

טעימה מהפאר של ארמון המלך ומעבר לו

ארמון המלך, הידוע גם בשם הארמון הגדול, מהווה עדות להיסטוריה המלכותית וליכולת הארכיטקטונית של תאילנד. מתחם רחב ידיים זה, המשתרע על פני 2.35 מיליון רגל רבוע, מכיל שורה של מבנים, חצרות וגנים מרשימים המשקפים את המורשת העשירה של האמנות והתרבות התאילנדית.
כשתכנסו לשטח הארמון, יקבלו את פניכם וואט פרה קאו המרהיב, או מקדש בודהה האזמרגד. המקדש הקדוש הזה, ביתו של פסל בודהה אמרלד הוא מקלט רוחני למאמינים רבים ומופת של אומנות וארכיטקטורה.

אחד משיאי הביקור בארמון הגדול הוא היכל צ'קרי מאהא פראסט, שילוב של סגנונות אדריכליים תאילנדיים ואירופיים מסורתיים. אולם זה, שהיה פעם בית המלוכה, מארח כיום אירועי מדינה וטקסים מלכותיים. ציורי הקיר המורכבים המתארים את הרמאקיאן, האפוס הלאומי של תאילנד, מעטרים את קירות ספריית פארה מונדופ ומציעים למבקרים הצצה למורשת הספרותית של הממלכה.

ארמון המלך בנגקוק שעות פתיחה

הארמון הגדול פתוח למבקרים בכל יום בין השעות 8:30-15:30, למעט אירועים מלכותיים מיוחדים (מומלץ לוודא באינטרנט כי הארמון פתוח לפני ביקורכם).
רצוי להגיע מוקדם כדי להימנע מהצפיפות ולהפיק את המרב מהביקור. הקפידו להתלבש בצניעות, שכן הארמון אוכף קוד לבוש קפדני: יש לכסות כתפיים וברכיים, ונדרשת הנעלה מתאימה.

דרכי הגעה לארמון המלך

ההגעה לארמון הגדול יכולה להיות חוויה בפני עצמה. מומלץ לקחת מונית-נהר ישירות לאתר וכך ליהנות משייט רגוע על נהר הצ'או פראיה של בנגקוק, כך תוכלו לחסוך את הפקקים בעיר ולהכיר מקרוב את הנהר המפורסם.
כדי לקחת מונית-נהר, קחו את ה-BTS Skytrain ורדו בתחנת .Saphan Taksin לאחר מכן, ישנה הליכה קצרה למזח ממנו תצאו לשייט. רדו אחרי תשע תחנות במזח הפיל – ,Tha Chang Pier שימו לב לנוף מסביבכם בעת השייט- עוד לפני שתרדו, מראה הארמון המרשים שניצב לצד הנהר יתגלה בפניכם.
ניתן להגיע לארמון בהליכה רגלית של 20-25 דקות מרחוב קאו סאן.

מחיר הכניסה לארמון

הביקור בארמון כרוך בתשלום של 500 באט לכניסה. אם תרצו להוסיף הדרכה באוזניות, זה יעלה לכם 200 באט נוספים. בנוסף, ישנם מדריכים מקומיים שמציעים שירותי הדרכה אישיים בכניסה לארמון. מומלץ להתמקח על המחיר ולוודא שיש להם תעודת מדריך מוסמכת.

היזהרו מתרמיות!

כמו במספר אזורים תיירותי בתאילנד, כדאי להיזהר מתרמיות בסביבת הארמון. ישנם מקומיים שעלולים לנסות לשכנע אתכם שהארמון סגור ולהציע לקחת אתכם לאטרקציות או חנויות אחרות, בהן הם מקבלים עמלה על כל קנייה שלכם. בנוסף, ייתכן שיטענו שאינכם לבושים בהתאם לקוד הלבוש הדרוש לכניסה לארמון ויציעו לכם לרכוש בגדים או צעיפים במחירים גבוהים. אם אתם לוקחים טוק-טוק, בדקו מראש את המחיר והשתדלו לשמור על חפצי הערך שאתכם מגניבות כיסים.

פוסטים נוספים

לא יודעים מאיפה להתחיל?

השאירו פרטים עכשיו ונסביר לכם הכול מ-א ועד תאילנד...

דילוג לתוכן