החופים השקטים של קו סמוי

האי סמוי בורכה בחופים משובחים רבים שהפופולריים שבהם הם חופי צ'אוונג ולמאי. חיי הלילה סביב שניהם יכולים להיות קצת סוערים, כאשר הברים הרבים של המארחים באוויר הפתוח שלהם מספקים בעיקר סוג מסוים של תיירות. למרבה המזל, במיוחד לתיירים שמחפשים זאת חוף למאי עצמו הוא אזור רגוע ושקט ואידאלי עבור אלה הזקוקים למנוחה ורגיעה עמוקה.

חוף למאי

חוף למאי עצמו שקט יותר מחוף צ'וואנג ויש בו פחות ספורט ימי ופעילויות אחרות וגם הרבה פחות פיתוח. חוף למאי ידוע בתצורות הסלעים יוצאות הדופן שלו של סלעי סבא וסבתא הדומים לחלקים מסוימים באנטומיה של הגבר והאישה. אלו תמיד מצליחים לעורר צחוק בקרב התיירים המבקרים.

תרמילאים בקו סמוי

קו סמוי לא שכחה לגמרי את שורשיה התרמילאים ועדיין נותנת מענה למטייל בתקציב נמוך בעיקר בחוף מאנאם (Maenam). החוף עצמו אינו הכי אטרקטיבי בהיותו צר אבל האזור שמסביב מציע את הלינה הזולה ביותר באי.

בופוט

חוף בופוט המתפתח דומה ל-חוף מאנאם, אך מתאים גם למטייל הצעיר ביותר וגם והמבוגר ביותר וגם למשפחות, יש לו איכות ברמה של קולוניה צרפתית. הכפר הישן המתויג כעת כ"כפר הדייגים" משרת את קהל הלקוחות שלו היטב עם שפע של סופרמרקטים, בתי קפה ואינטרנט קפה, כמו גם שלל כספומטים ובנק או שניים.

חיי הלילה של חוף בופוט פחות סוערים מחוף צ'אוונג או למאי והם מושלמים ל"טיילת" מיושנת אך אופנתית הדבר הנחמד בחוף בופוט הוא שלמרות שהמקום מיושב על ידי פיתוחים יוקרתיים, המקומיים עושים מאמץ לשמור על רבים מבתי חנויות העץ שלו, שקיימים זה לצד זה עם מסעדות יוקרה וברי בירה צנועים.

החוף המערבי והדרומי

לאי יש גם צד שקט ושמור יותר. מרוכזים בעיקר בחופים המערביים והדרומיים כמה מפרצונים קטנים ומקסימים עם אירוח שליו שאליהם ניתן להגיע בקלות על ידי השכרת אופנוע או רכב.

כדי להגיע לחלק זה של האי רבים עשויים להזדקק למאמץ נוסף, אבל למי שדוחה את חיי הלילה הסוערים לפעמים של חופי צ'אוונג ולמאי, ניתן למצוא כפרים קטנים, מפרצונים וחופים מושלמים וחלק מהמלונות ובתי ההארחה השקטים יותר של האי כאן.

ספא

קו סמוי היא גן עדן לאוהבי ספא לכל המלונות ואתרי הנופש האיכותיים יש אתרי ספא מצוינים, יש גם מספר מכוני ספא עצמאיים, כולם מציעים מגוון טיפולים כדי להרגיע את הדאגות והדאגות ולהקל על עומס החיים.

פרפרים

גן הפרפרים של סמוי הוא פינוק בוטני עם אינספור מיני פרפרים שעוזרים להאביק את הצמחים ולספק מחזה מעופף צבעוני. נקודות תצפית נותנות גם נופים נפלאים של קו החוף.

קוקוסים וקופים

לאי סמוי יש יבול של כ-3,000,000 אגוזי קוקוס בחודש. איסוף הקוקוסים האלה הוא עבודה מסוכנת רק לצעירים, ומתאימה לבעלי לב חזק, לזריזים ולבעלי ראש לגובה. אבל קופים עושים את העבודה הזו במשך מאות שנים, הם זריזים, חסרי פחד והחופת היער היא הבית הטבעי שלהם. המסורת של אילוף קופים לקטוף את הפרי נמשכת במרכז לאילוף קופים בסמוי, אפשר לצפות באילוף ולראות את החיות מבצעות טריקים אחרים – הילדים אוהבים את זה.

פוסטים נוספים

לא יודעים מאיפה להתחיל?

השאירו פרטים עכשיו ונסביר לכם הכול מ-א ועד תאילנד...

דילוג לתוכן