המדריך האוכל של קו סמוי: אוכל רחוב והמסעדות הטובות ביותר

קו סמוי, הוא אי טרופי הממוקם במפרץ תאילנד, נחשב כיעד פופולרי בקרב מטיילים ישראלים. קו סמוי, הידועה בחופים המדהימים, הג'ונגל השופע וחיי הלילה התוססים שלה, מציעה גם סצנת אוכל מגוונת וטעימה. מדוכני אוכל רחוב ועד מסעדות יוקרה, לקו סמוי יש מה להציע לכל אחד ואחת.

הנה כמה מהמסעדות ואפשרויות אוכל הרחוב הטובות ביותר עבור מטיילים ישראלים המעוניינים לחוות את התענוגות הקולינריים של קו סמוי:

שוק הלילה של כפר הדייגים

שוק הרחוב הפופולרי הזה מתקיים מדי יום שישי בערב בכפר הדייגים המקסים ומציע מגוון רחב של דוכני אוכל המגישים מאכלים מהמטבח התאילנדי והבינלאומי. מפירות ים בגריל ועד אטריות מוקפצות, תמצאו הכל בשוק הלילה של כפר הדייגים.

מסעדת "הצריף" (the hut) קו סמוי

מסעדה זו על חוף הים ממוקמת באזור כפר הדייגים הפופולרי ומציעה תפריט של מטבח תאילנדי ובינלאומי. עם הנופים המדהימים של האוקיינוס ​​והאוכל הטעים, מסעדת The Hut הוא ביקור חובה עבור אוכלי אוכל ישראלים.

שוק לאם דין (Laem Din Market)

שוק עמוס זה ממוקם בחוף צוואנג ומציע מגוון רחב של דוכני אוכל רחוב המגישים מאכלים מהמטבח התאילנדי והבינלאומי. מקארי חריף ועד קינוחים מתוקים, תוכלו למצוא הכל בשוק לאם דין.

מסעדת בית החוף (The Beach House)

מסעדה יוקרתית זו ממוקמת באזור מהא נאם הפופולרי ומציעה תפריט של מטבח תאילנדי עכשווי. עם הנופים המדהימים של האוקיינוס ​​והאוכל הטעים, The Beach House הוא ביקור חובה עבור אוהבי אוכל ישראלים.

דוכני המזון של באן טאלאט

אזור אוכל רחוב פופולרי זה ממוקם ליד העיירה באן טאלאט ומציע מגוון רחב של דוכני אוכל רחוב המגישים מאכלים מהמטבח התאילנדי והבינלאומי. מבשרים על האש ועד שייק פירות טריים, תמצאו הכל בדוכני מזון של באן טאלאט.

האי סמוי הוא גן עדן לאוהבי אוכל, המציע מגוון רחב של אפשרויות לסעודה למטיילים ישראלים. בין אם אתם מחפשים דוכני אוכל רחוב או מסעדות יוקרה, תוכלו למצוא הכל באי. רק זכרו לנסות את המאכלים המקומיים, כגון קארי ירוק ופאד תאי, ולהיות הרפתקניים עם בחירת האוכל שלכם, ותזכו לחוויית אוכל טעימה ובלתי נשכחת בקוסמוי.

פוסטים נוספים

לא יודעים מאיפה להתחיל?

השאירו פרטים עכשיו ונסביר לכם הכול מ-א ועד תאילנד...

דילוג לתוכן