חקרו את כפר הדייגים של קו סמוי: המדריך האולטימטיבי שלכם

כפר הדייגים בקו סמוי הוא חלק מקסים והיסטורי של בופוט, הממוקם בחוף הצפוני של האי. הכפר ידוע במבנים בסגנון כפרי, במסעדות האופנתיות ובחנויות הבוטיק שלו לאורך חוף בופוט.

בכל יום שישי, האזור הופך לשוק המדרחוב של כפר הדייגים, עם אווירה תוססת שמושכת גם מקומיים ותיירים כאחד. המבקרים יכולים ליהנות ממוזיקה חיה, מהופעות רחוב וממגוון רחב של אוכל ומשקאות.

מלבד שוק שישי, כפר הדייגים הוא מקום נהדר לבקר בו בכל יום בשבוע. הוא מציע שילוב ייחודי של מתקנים מודרניים ותרבות תאילנדית מסורתית, מה שהופך אותו ליעד חובה לכל מי שמבקר בקו סמוי. בין אם אתם מחפשים לעשות קניות, לסעוד או פשוט לטייל לאורך החוף, בכפר הדייגים יש משהו לכולם.

דברים לעשות בכפר הדייגים

בקרו בשוק הלילה

כפר הדייגים מפורסם בזכות שוק הרחוב שלו, שמתקיים מדי שישי בערב. השוק משתרע מרחבת הקניות ועד לכביש הראשי, וזה מקום מצוין למצוא בו מזכרות, ביגוד, תבלינים ואוכל רחוב מקומי. האווירה תוססת ושוקקת, עם אמני רחוב ומוזיקה חיה שמוסיפים לאווירה.

חקרו את העיר העתיקה

העיר העתיקה של כפר הדייגים היא מבוך של סמטאות צרות ובתי חנויות מסורתיים מעץ. זה מקום נהדר לשוטט בו ולספוג את האווירה של קו סמוי הישנה. יש שפע של בתי קפה, ברים ומסעדות חבויים בסמטאות, כמו גם גלריות אומנות וחנויות בוטיק.

תהנו מהחוף

חוף בופוט נמצא ממש מול כפר הדייגים, וזה מקום יפהפה להירגע בו ולספוג את השמש. החוף שקט יחסית לכמה מהחופים הפופולריים יותר בקוסמוי, והמים צלולים. יש שפע של ברים ומסעדות על החוף לבחירה, והחוף נהדר לשחייה וספורט מים.

נסו את המטבח המקומי

כפר הדייגים הוא ביתם של כמה מהמטבחים המקומיים הטובים ביותר בקו סאמוי. יש שפע של מסעדות המגישות מאכלי ים טריים, מנות תאילנדיות מסורתיות ומטבח פיוז'ן. חלק מהמנות שחובה לנסות כוללות טום יאם גונג (מרק שרימפס חריף), פאד תאי (אטריות אורז מוקפצות) ומסמאן קארי (קארי עדין ומתוק עם תפוחי אדמה ובוטנים). בסך הכל, כפר הדייגים הוא מקום נהדר לבלות בו יום או יומיים בחקר. בין אם אתם מחפשים קניות, אוכל, או סתם להירגע על החוף, יש משהו לכל אחד בחלק המקסים וההיסטורי הזה של קו סמוי.

טיפים לביקור בכפר הדייגים

הזמן הטוב ביותר לבקר

הזמן הטוב ביותר לבקר בכפר הדייגים הוא במהלך העונה היבשה, שהיא מדצמבר עד אפריל. במהלך תקופה זו, מזג האוויר שמשי ויבש, מה שהופך אותו מושלם לחקר הכפר וליהנות מהחוף. עם זאת, זו גם עונת התיירות שיא, אז צפו להמונים ולמחירים גבוהים יותר.

אם אתם מעדיפים מקומות פחות צפופים, שקלו לבקר בעונת השפל, שהיא ממאי עד נובמבר. אמנם עשוי לרדת גשם, אבל הוא בדרך כלל קצר מועד ואחריו מזג אוויר שטוף שמש. המחירים גם נמוכים יותר בתקופה זו, מה שהופך אותו לזמן מצוין להתמקח על מזכרות.

מה ללבוש

המבקרים צריכים להתלבש בנוחות ובצניעות בביקור בכפר הדייגים. מכיוון שזהו יעד חוף, מומלץ ביגוד קל משקל וסנדלים. עם זאת, חשוב להתלבש בצניעות בעת ביקור במקדשים או באתרים דתיים אחרים. המשמעות היא כיסוי כתפיים וברכיים, והוצאת נעליים לפני הכניסה.

כמו כן, מומלץ להביא כובע או שמשיה, שכן השמש יכולה להיות עזה במהלך היום. אל תשכחו להביא גם קרם הגנה ודוחה חרקים.

מיקוח בשוק הלילה

שוק הלילה בכפר הדייגים הוא אטרקציה פופולרית, המציעה מגוון של אוכל, מזכרות וביגוד. למרות שהמחירים בדרך כלל סבירים, תיירים עדיין יכולים להתמקח על עסקה טובה יותר. חשוב להיות מנומסים ומכבדים בעת מיקוח, ולהיות בעלי חוש הומור טוב.

אסטרטגיה אחת היא להתחיל במחיר נמוך ולהתקדם בהדרגה. אם המוכר מסרב להוריד את המחיר, עדיף להמשיך ולנסות מוכר אחר. זכרו, מיקוח הוא חלק מהתרבות בתאילנד, אז אל תפחדו לנסות זאת.

פוסטים נוספים

לא יודעים מאיפה להתחיל?

השאירו פרטים עכשיו ונסביר לכם הכול מ-א ועד תאילנד...

דילוג לתוכן